برنامه ریزی مالی استراتژیک

برنامه ریزی مالی استراتژیک

برنامه ریزی مالی استراتژیک

 

برای بسیاری از صاحبان کسب و کار، برنامه ریزی به علت وجود مسائل عملیاتی فوری، بیشتر کنار گذاشته می شود. این اتفاق در زمان رشد شدید کسب وکارها و افزایش منابع، غیر عادی نیست. 

در صورتیکه در برنامه ریزی مالی استراتژیک، فرایند مشخص کردن این موضوع است که، یک کسب و کار از نظر مالی خود را چگونه مدیریت کند تا از رسیدن به اهداف بلند مدت خود مطمئن شود. برنامه ریزی مالی صحیح، تمامی جوانب عملیات های یک کسب و کار و تاثیر آنها را بر روی موقعیت مالی سازمان، به صورت جداگانه در نظر می گیرد.

 

این عمل شامل چه چیزهایی است؟

این عمل شامل ارزشیابی و پایش کامل از عملیات های سازمان است تا یک برنامۀ مالی قابل درک و اجرا بسازد:

  • توسعه بودجه، سیستم های هزینه و گزارشات مدیریت
  • منابع مورد نیاز برای رسیدن به اهداف (درامدها و هزینه ها: نوع و مقدار)
  • مدیریت سرمایه (موجودی مواد و کالا، دریافتی ها، پرداختی ها و وجوه نقد)
  • ساختار کارمندان، حقوق و مزایا
  • شناسایی و مدیریت ریسک
  • برنامه ریزی مالیاتی سازمانی
  • برنامه پیشروی

 

چرا برنامه ریزی مالی استراتژیک در بیزنس پلن مهم است؟

اجزای مالی بیزنس پلن، برنامه بزرگ تر را به همراه پایه ای مستحکم تر ارائه می دهند. اعداد، بنچمارک های مالی را برای عملیات سازمان داده، از رسیدن به اهداف مورد نظر اطمینان حاصل می کنند. این عمل، نقاط سنجشی را ارائه کرده که مدیریت می تواند به وسیله آن پیشروی را بررسی کند. برنامۀ مالی استراتژیک صحیح به هدف گذاری برای عملکرد سازمان کمک کرده و پایه ای برای دادن پاداش به کارکنان به وجود می آورد.

 

بیایید با استفاده از تجارب تیم فنی و متخصص شرکت گروه مشاوران فرایند نگر هوشمند برنامه های بلند مدت خود را بر پایه های استوار مدیریت نمایید.

درخواست تنظیم جلسه حضوری
لطفا جهت تنظیم جلسه حضوری فرم زیر را تکمیل فرمائید . بخش اداری در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و جلسه حضوری تنظیم میگردد.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

کد جدید