تاثیر ویروس کرونا بر روی صنعت دارو و درمان

این چیزی است که تحلیلگران بیزینس اینسایدر راجع به تاثیر ویروس کرونا بر روی مشاغل فکر می کنند

 

ویروس کرونا رفتار مشاغل و مصرف کنندگان را در مقیاسی بزرگ به هم زده است. هر دو بخش خصوصی و دولتی در تلاشند تا گسترش این بیماری را کم کرده و میزان ابتلا به آن را کاهش دهند. با اینکه همۀ عواقب این اتفاق مشخص نیست، می دانیم که ویروس – و تدابیر شدیدی که برای کنترل این بیماری اندیشیده شده اند – اثر خود را بر روی صنایع گذاشته اند. در این مطلب، به سه اثر مهم این پاندمی بر درمان، مخابرات و تکنولوژی، رسانۀ دیجیتال، پرداخت ها و تبلیغات، فین تِک، و بانکداری اشاره شده است.

درمان

  1. 1. شرکت های درمانی دیجیتال فرصتی دارند که شکاف ایجاد شده در این شغل را پر کرده و به افراد نیازمند به درمان، در حوزۀ آماده سازی، کنترل و تشخیص ویروس کرونا، کمک کنند. این امر می تواند به افزایش سودمندی راه حل هایشان، حتی بعد از شیوع کرونا منجر شود.
  • ارائه دهندگان خدمات درمانی از راه دور، با توصیه به بیماران مبنا بر ویزیت در خانه، دسترسی به پزشکان را آسان تر می کنند. یکی از بهترین توصیه ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، محدود کردن حضور در اماکن عمومی است. دولت آمریکا نیز به بیماران توصیه می کند که در موارد غیر اورژانسی، به جای رفتن به بیمارستان، از راه دور ویزیت شوند. با افزایش گرایش مردم به درمان مجازی، مصرف این دسته از خدمات به طرز قابل توجهی در حال افزایش است. ما فکر می کنیم که مصرف کنندگان آمریکایی – کسانی که در 2019 هرگز خدمات درمان از راه دور را دریافت نکرده اند – در حال حاضر به این سرویس عادت کرده اند. آنها به تکنولوژی حتی بعد از شیوع کرونا اعتماد می کنند؛ این امر موجب شده که ارائه کنندگان این سرویس با فرصت های رشد بلند مدت مواجه شوند.
  • شرکت های تولید کننده ابزار نظارت از راه دور مبتنی بر هوش مصنوعی، به پزشکان این قابلیت را داده که سلامتی بیمارانشان را از راه دور در لحظه کنترل کنند. افزایش نیاز پزشکان به اجرای سیستم های نظارت بر بیماران از راه دور، اهمیت فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع کرونا را نشان میدهد؛ این امر، احتمال همکاری توسعه دهندگان این سیستم را افزایش می دهد. همانند درمان از راه دور، الزام به اجرای این راه حل ها، می تواند راه تطابق بیماران و متخصصان درمان را هموار نماید.
  • شرکت های فناوری درمانی، در حال اجرای سیستم های هشدار دهنده می باشند که به پزشکان اجازه دسترسی به آخرین آمار کرونا، بدون رها کردن کارشان را می دهند. زیرا اداراتی مانند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، آمار این بیماری را به طور مداوم به روز رسانی می کنند، لازم است که شرکت های درمانی از آخرین اخبار مطلع باشند. با این حال، این می تواند کار را برای شرکت های سنتی سخت کند؛ چون آنها مجبورند کار خود را متوقف کرده تا این اطلاعات را دریافت کنند. این دلیل اهمیت بروزرسانی آمار این بیماری در سیستم های EHR است. ما باید ارائه کنندگان سیستم های EHR را در حال رقابت در حوزه ارائه لحظه ای اخبار مشاهده نماییم.
  1. توسعه دهندگان ابر، این شانس را دارند که با محققان و داروسازان برای تولید واکسن کرونا، همکاری کنند. می توان از قابلیت های محاسباتی توسعه دهندگان ابر به منظور افزایش سرعت کشف دارو بهره برد؛ ما شرکت هایی در زمینه سلامت دیجیتال مشاهده نمودیم که از فناوری خودشان برای تولید واکسن کرونا استفاده می کنند؛ و با حضور نمایندگانی از شرکت های فناوری بزرگ در ملاقات با کاخ سفید برای پاسخ دادن به کروناویروس، انتظار داریم که همکاری مابین توسعه دهندگان ابر، محققان و شرکت های داروسازی برای از بین بردن کرونا افزایش یابد.
  2. شیوع این بیماری دولت را مجبور به محدود کردن دسترسی به درمان از راه دور می کند – اما ما مطمئن نیستیم که کارشان به خوبی پیش می رود. هفته قبل، دونالد ترامپ قراردادی به مبلغ 8.3 میلیارد دلار امضا کرد تا شیوع کرونا را از بین ببرد؛ این قرارداد شامل بند 500 میلیون دلاری نیز بود که موانع دسترسی به درمان از راه دور را از بین ببرد. افزایش دسترسی به درمان برای افراد مسن، امری حیاتی است؛ چرا که آنها احتمال مرگشان در اثر کرونا بیشتر است، اما مطمئن نیستیم که این قرارداد با محدودیت ها به خوبی مبارزه کند. در صورتی که یک بیمار هرگز از راه دور ویزیت نشده باشد – که در مورد اکثر افراد مسن صدق می کند – می تواند قابلیت دریافت خدمات درمانی از راه دور را نداشته باشد.

به هنگام افزایش گرایش کادر درمانی به ابزار دیجیتال، برخی سگمنت های درمان، مانند خدمات بهداشتی در منزل، مستلزم اقدامات حضوری اند – که برخی از محدودیت های تکنولوژی در حوزۀ درمان را مشخص می نمایند. شرکت های درمان خانگی، خدماتی متنوع، از کمک در لباس پوشیدن و استحمام تا پرستاری را در بر می گیرند. و با وجود اینکه راه حل های دیجیتال، مانند درمان از راه دور، دسترسی به راهنمایی های مجازی را برای افراد مسن فراهم می نمایند، امکان پیش روی بیشتری ندارند.

 
درخواست تنظیم جلسه حضوری
لطفا جهت تنظیم جلسه حضوری فرم زیر را تکمیل فرمائید . بخش اداری در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و جلسه حضوری تنظیم میگردد.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

کد جدید