آموزش و بهسازی

آموزش و بهسازی

6 نوع برنامه آموزش آنلاین

 

هیچ چیز بدتر از کار کردن در جایی نیست که انتظار دارد شما کاری انجام دهید اما شما قادر به انجام آن نیستید... 

 

مثل اینکه از یک خیاط بخواهید لباستان را بدون اندازه های دقیقتان، برایتان تنظیم کند... 

همچنین مثل این است که بدون آموزش درست کارکنان تان، از آنها بخواهید که کاری را پیش ببرند.

 

چه در قالب آموزش یک به یک و چه در جلسات آموزشی جمعی، کارکنان همیشه به آموزش و تازه کردن در مورد چگونگی انجام بهترین کارها و مشارکت در دستیابی به اهداف شرکت نیاز دارند. دریافت آموزش مداوم همچنین بدان معنی است که آنها همیشه در آستانه تحولات صنعت هستند.

 

  1. جهت گیری

جهت گیری رایج ترین نوع آموزش کارمندان است. این یک رویداد یک باره است که به طور رسمی در اولین هفته کار خود از شرکت شما استقبال می کند و استخدام های جدیدی را به شرکت شما ارائه می دهد. این آموزش به کلیه نقش ها و ادارات مربوط به شرکت وابسته است.

 

آموزش های جهت یابی معمولاً توسط منابع انسانی در زمینه موضوعات بزرگ مانند: 

  • رسالت ، چشم انداز و ارزش های شرکت
  • فرهنگ سازمانی
  • ساختار سازمانی و معرفی تیم رهبری
  • مدارک اجباری استخدام جدید
  • مرور برنامه های سود
  • رویه های اداری (ورود به رایانه ، برنامه افزودنی ، تنظیمات ایمیل و غیره)
  • سیاست های کلیدی شرکت

 

  1. آموزش ورودی

برخلاف تصور غلط عموم، جهت گیری و ورودی در واقع انواع مختلفی از آموزش های کارمندان است.

 

در حالی که آموزش جهت یابی یک جلسه با دستورالعمل به سبک چک لیست است که برای همه اعضای سازمان ارائه می شود، آموزش ورودی مجموعه ای از جلسات مربوط به بخش است که در مدت زمان طولانی تری برگزار می شود. این با هدف این امکان ایجاد می شود که کارمندان جدید بتوانند به همان اندازه موفق باشند که می توانند در کوتاهترین مدت در نقش های جدید خود باشند. 

دوره های آموزش بصورت ایده آل از روز اول اشتغال شروع می شود و ممکن است در طول سال اول در صورت لزوم ادامه یابد. این توسط رهبران بخش با محوریت دستیابی به اهداف دپارتمان و پیوند آنها با اهداف کلی سازمان تهیه شده است. بنابراین مباحث باید نیازهای کارمندان را برطرف کرده و دسترسی آسان به اطلاعات و مهارتهایی را که برای انجام کار خود به صورت کارآمد و به حداکثر رساندن مشارکت کارمندان لازم دارند، در اختیار آنها قرار دهد.

 

  1. آموزش مهارتهای فنی

مهم نیست که کارکنان شما در چه سطح فنی قرار دارند، همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد. مهارتهای فنی (سخت) شامل دانش در انجام کارهایی مانند تجزیه و تحلیل داده ها، نوشتن محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی، کد نویسی، برنامه نویسی و غ... است. 

آموزش مهارتهای فنی یک مؤلفه اساسی آموزش کارمندان است، زیرا اصلی ترین راه کارکنان شما برای این است که بدانند چگونه کارهای فنی خود را به درستی انجام دهند. و برای کسانی که از قبل می دانند چگونه کارهای خود را انجام دهند، ما تضمین می کنیم که آنها هنوز هم چیزهای بیشتری برای یادگیری دارند. کارکنان باید بطور منظم درگیر یادگیری مداوم باشند تا از آخرین پیشرفت ها به روز باشند.

 

  1. آموزش توسعه مهارتهای نرم

نحوه عملکرد کارکنان شما به همان اندازه مهم است و آنها می دانند. به همین دلیل مهارت های نرم برای رشد بسیار مهم هستند. مهارت های نرم ویژگی های شخصی است که کارمندان را قادر می سازد تا به طور موثر و هماهنگ با افراد دیگر در محیط کار، از جمله همکاران، مدیریت و مشتریان تعامل برقرار کنند. 

در واقع نشان داده شده است که شکاف در مهارتهای نرم افزاری اساسی در بین کارکنان شرکت بر موفقیت شرکت تأثیر می گذارد و نرخ بازگشت را افزایش می دهد. 

آموزش مهارت های نرم برای کارمندان جدید و موجود در تمام سطوح مفید است و روشی بسیار مؤثر برای ایجاد یک فرهنگ کارآمد، محترمانه و مشارکتی است – که در نهایت در نتیجۀ کار مؤثر است.

 

برخی از مباحثی که باید در آموزش مهارت های نرم خود به آن بپردازید عبارتند از: 

  • مهارت های ارتباطی
  • مهارتهای ارائه
  • مهارت های حل مسئله
  • حل اختلاف
  • مهارتهای رهبری
  • هوش هیجانی
  • مدیریت زمان
  • اخلاق
  • کار گروهی
  • تطبیق پذیری

 

  1. آموزش محصولات و خدمات

آموزش محصولات می تواند بخشی از ورود به سیستم برای افراد تازه وارد باشد و یا می تواند برای همه کارمندان که به محصولات جدید و خدماتی که سازمان ارائه می دهد، نیاز داشته باشد، در دسترس باشد. این نوع آموزش همچنین می تواند برای آموزش کارکنان درمورد محصولات، خدمات یا ویژگی های تازه معرفی شده، مورد استفاده قرار گیرد تا همیشه به روز باشند.

 

  1. آموزش اجباری

بسته به مکانی که شرکت شما در آن واقع شده است و صنعتی که در آن فعالیت می کند، ممکن است مقررات و آمادگی خاصی برای کارمندان اعمال شود.

 

شرکت گروه مشاوران مدیریت فرایند نگر هوشمند با کفشهای شما قدم می زند.

 
درخواست تنظیم جلسه حضوری
لطفا جهت تنظیم جلسه حضوری فرم زیر را تکمیل فرمائید . بخش اداری در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و جلسه حضوری تنظیم میگردد.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

کد جدید