فرآیند سازی سازمانی

فرایند سازمانی، ترتیبی از سلسله عملکرد های ساختار یافته هستند که منجر به ایجاد یک محصول یا یک خدمت می شوند.

فرایند سازمانی، بنوعی معماری سازمان هاست که در این معماری کلیه اهداف سازمان با ترکیب فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی خروجی قابل اندازه گیری را می سازند. لذا برای تبدیل شرایط سازمان از حالت فعلی به شرایط بهتر شناخت دقیق از این فرایند کمک شایانی به مدیران سازمان می نماید.

MIS

MIS

سیستم مدیریت اطلاعات چیست؟

 

مطالعه مردم ، فناوری و سازمانها

اگر از فناوری هایی مانند آیفون، آمازون اکو و اینستاگرام لذت می برید، آنچه که برای تحصیل در زمینه سیستم های اطلاعاتی نیاز است را دارید.

 تمام آنچه شما نیاز دارید علاقه به فناوری و تمایل به استفاده از آن برای بهبود زندگی مردم است. بسیاری از مردم ...

ERP

ERP

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)

 

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) چیست؟

(ERP) فرایندی است قابل برنامه ریزی و کنترل که توسط سازمان ها برای مدیریت و ادغام بخش های مهم خود استفاده می کنند.    

(ERP) را می توان به عنوان نرم افزار یکپارچه ای تعریف نمود که دارای اجزا و یا ماژولهایی برای مدیریت برنامه ریزی و تولید، مدیریت فروش و بازاریابی، توزیع، حسابداری و مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه، مدیریت موجودی، مدیریت پشتیبانی، مدیریت حمل و نقل و ... است. معماری و ساختار ERP بگونه ای است که یکپارچگی و جامعیت اطلاعات سطح سازمان را فراهم نموده و جریان ...

 

BI

BI

هوش تجاری

 

نقش هوشمندی کسب و کار در عملکرد سازمان

در یک دهه گذشته تمامی سازمانهای برتر، سرمایه گذاری‌های بسیاری بر روی هوشمندی کسب و کار و فناوری اطلاعات اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار انجام داده‌اند. در عصر اطلاعات، کسی که اطلاعات دارد، دارای قدرت است. هر سازمان و کسب و کاری  که از این قدرت برخوردار باشد در صنعت و حرفه خود در مقایسه با رقبای خود متمایز و ممتاز میشود.

سازمان‌ها و شرکت‌ها و محیط پیرامونی آنها، امروزه با سرعت حرکت و تغییر میکنند. اخذ اطلاعات صحیح در زمان صحیح اساس و پایه موفقیت و چه بسا بقای سازمان است، اما همیشه ... 

BPM

BPM

مدیریت فرایند کسب و کار (Business Process Management):

 

مدیریت فرایند کسب و کار

مدیریت فرایندهای کسب‌ و کار یا همان BPM، شامل روش‌ها، تکنیک ها و ابزارهایی جهت پشتیبانی از طراحی، مدیریت و تحلیل فرایندهای کسب و کار است. به عبارت دیگر ،BPM  یک رویکرد ساختار یافته با هدف بهبود کیفیت محصول و خدمات است و تلاش دارد تا فرایندهای سازمان را با استراتژی سازمان همسو نماید و به موازات آن رضایت مشتری را با افزایش کیفیت، بهبود دهد.

 

BPMN

BPMN

BPMN استانداردی برای مدل سازی فرایندهای کسب وکار

 

BPMN

BPMN استانداردی برای مدل‌سازی و نمایش فرایند‌های کسب‌و‌کار است و ابزار اصلی در تکنولوژی مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار (BPM) محسوب می‌شود. در واقع می‌توان گفت مزیت اصلی استفاده از تکنولوژی BPM، وجود زبان استانداردی به نام BPMN است. هدف اصلی در شکل‌گیری BPMN ، طراحی نمادهایی است که قابل‌درک برای تمامی کاربران فرایند (از تحلیلگران فرایند کاری (Business Analysts) تا کاربران فنی (Technical Developers) و حتی کاربرانی که پایش و کنترل فرایند را بر عهده‌دارند) باشد.  در حقیقت BPMN مانند پلی، فاصله بین طراحی فرایند و عملیاتی (اجرایی شدن) فرایند را از میان برمی‌دارد. 

مدیریت فرایندهای کسب‌وکار مستلزم توصیف دقیق فرایندها و مستندسازی آن‌ها است. روش‌های متفاوتی...

درخواست تنظیم جلسه حضوری
لطفا جهت تنظیم جلسه حضوری فرم زیر را تکمیل فرمائید . بخش اداری در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و جلسه حضوری تنظیم میگردد.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.