پایش اسناد قبل از حسابرسی سازمان تامین اجتماعی

پایش اسناد قبل از حسابرسی سازمان تامین اجتماعی

حسابرسی تامین اجتماعی

 

یکی از دغدغه های سازمانی، ممیزی های سالانه سازمان های دولتی مانند وزارت دارایی و سازمان تامین اجتماعی است. بدین معنی که عملیات سالیانه هر سازمانی توسط ممیزین و حسابرسان دولتی رسیدگی می شود تا صحت و سقم اطلاعات ارائه شده توسط صاحبان مشاغل و کسب و کار، اثبات شود.

از آنجا که در کلیه سازمان ها دپارتمان مالی مسئول مستقیم این پاسخگویی بوده و لذا بررسی اسناد و مدارک مثبته بر عهده ی این دپارتمان می باشد، رسیدگی به مدارک و ضمائم اسناد بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیرات زیادی بر گزارش حسابرسان و ممیزین برون سازمانی خواهد گذاشت. لذا ذکر این نکته مهم است که با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از هرگونه پیامدهای احتمالی مانند جرائم سنگین مالی و ... و همچنین اعتراض به برگ تشخیص صادر شده و ادامه ی فرایند رسیدگی و اتلاف انرژی و هزینه های سنگین و جرائم و سو سابقه در سازمان های دولتی که هرکدام می تواند تبعات جدی داشته باشد، انجام پایش اسناد مالی و حسابداری شرکت بسیار مقرون به صرفه بوده و در بسیاری از موارد بسیار کارساز است.

 

شرکت گروه مشاوران مدیریت فرایند نگر هوشمند، برگرفته از تیم مسلط به قوانین جاری در این امر در خدمت سازمان ها می باشد.

درخواست تنظیم جلسه حضوری
لطفا جهت تنظیم جلسه حضوری فرم زیر را تکمیل فرمائید . بخش اداری در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و جلسه حضوری تنظیم میگردد.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

کد جدید